PvpNorge
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

PvpNorge

Velkommen til PvpNorge!
 
IndeksPortalLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 MÅ LESES! Les her FØR du skriver søknad.

Go down 
AvInnlegg
admin
Admin
admin


Posts : 38
Points : 1000042
Join date : 29.06.2010
Age : 26

MÅ LESES! Les her FØR du skriver søknad. Empty
PosteTema: MÅ LESES! Les her FØR du skriver søknad.   MÅ LESES! Les her FØR du skriver søknad. EmptyMan Mai 09, 2011 3:10 pm

Hvordan du skal gå frem:

Søknader som mangler svar på enkelte spørsmål vil ikke bli godkjent.
Tråder som allerede har fått sin søknad godkjent vil bli stengt.

For å få en bedre oversikt i hver enkelt søknad, ber vi deg om å følge malen vår. Vennligst IKKE formater teksten.

Det er meget viktig at dere skriver brukernavnet deres NØYAKTIG (ordrett med store/små bokstaver) i tittelen til søknaden - da blir vår jobb mye enklere.
Samtidig ser vi at du oppretter en bruker på forumet med LIKT brukernavn som du har i Minecraft.

Om søknaden din ikke blir godkjent, les kommentaren til vakt/stab og bruk dette til å forbedre søknaden din.

Følger du alle disse tipsene vil du gjøre søknadsprosessen enklere både for deg selv og vakt/stab.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvem kan godkjenne byggesøknader?

Kun Stab og Vakter kan godkjenne. Vi ser helst at vanlige brukere ikke kommenterer i søknadene.

IKKE MAS PÅ STABEN ELLER VAKTENE INGAME OM Å LESE SØKNADER - DET BLIR ALLTID GJORT SÅ FORT SOM MULIG!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Malen du skal følge for søknad:

Det eneste du trenger å gjøre er å svare på hvert av disse spørsmålene.

Hva er brukernavnet ditt?

Kan du fortelle oss litt om deg selv og hvor lenge du har spilt Minecraft?

Om du har spilt Minecraft før; hva har du erfart, lært og gjort hittil?

Hvor hørte du om Hellcraft?

Har du erfaring fra andre Minecraft-servere, i så fall, hvilke?

Er det spesielle ting du liker å bygge best? Og har du en spesiell byggestil du liker å bygge i?

Vi har svært få warps på serveren, så om du planlegger å bygge en by på serveren, erkjenner du at du må bygge en togbane dit om du vil komme deg dit raskt?

Ødeleggelse og stjeling av andres eiendeler og eiendom er noe vi slår HARDT ned på på denne serveren, så erkjenner du at du kan bli bannet om du gjør noe veldig galt?

Har du lest hele brukerguiden?

Har du lest reglene og lover du å følge dem?
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tittelen til søknaden skal være:

Søknad om byggetillatelse: -brukernavnet ditt-


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Eksempelsøknad:

Søknad om byggetillatelse: ahpadt said:
Hei!

Brukernavnet mitt er: ahpadt. Jeg er 23 år gammel og på fritiden liker jeg å lage mat og spille Minecraft. Jeg har spilt Minecraft siden slutten av desember 2010.

Gjennom tiden jeg har spilt Minecraft så har jeg lært hvor viktig det er å kunne samarbeide med andre og respektere grenser som blir satt.
Ofte har jeg også lært at det kan være vanskelig å "kopiere" bygg fra virkeligheten inn i Minecraft da det er litt begrenset hvor mange former det går ann å lage ut av en firkant.
Hittil har jeg vært med på utbygging og flating av en by hvor jeg etterhvert ble byvakt og fikk mye ansvar.

Jeg hørte om Hellcraft gjennom diskusjon.no hvor jeg leste forskjellige tråder om Minecraft-servere. Har ikke erfaring fra noen andre servere.

Når jeg bygger er jeg glad i å følge en minimalistisk stil. Har etterhvert blitt veldig glad i å bygge offentlige bygg som mange folk er innom - dette krever mye omtanke da folk ofte ser forskjellig på hva som er en optimal/best løsning.
Kan ta et eksempel på togboosters. Her er det viktig at løsningen er intuitiv og er så enkel å bruke at det ikke er nødvendig med en bruksanvisning.

Jeg er glad i å lage togbaner så jeg har ikke noe problem med å ha det som transportmiddel til byen min.

Om jeg skulle ødelegge eller stjele noe vil jeg stå til ansvar for det.

Har lest brukerguiden og reglene. Lover å følge og forholde meg til begge!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi ser frem til å se din søknad og spille med deg.

Mvh
Jimbo8(Admin på forumet)
Til Toppen Go down
https://pvpnorge.forumotion.com
 
MÅ LESES! Les her FØR du skriver søknad.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
PvpNorge :: Hellcraft forumene :: Send bygge søknad her-
Gå Til: